۱- علاقه به خرید از سایت لوکس بگیر را دارم ولی هنوز به طور کامل به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اعتماد کنم بعد از خرید سفارش به دستم میرسد ؟
داشتن نماد الکترونیک به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی و تطابق نحوه عملکرد ان با قوانین کشور اعطا میگردد، و به صورت مداوم جهت همایت از مصرف کننده فعالیت های سایت توسط اداره ذکر شده مورد تررسی قرار میگیرد.
برای اطلاع از جعلی نبودن نماد ذکر شده میتوانید در صفحه اصلی بر روی نماد اعتماد الکترونیکی کلیک نمایید .
۲-برای خرید حتما باید عضو سایت لوکس بگیر باشم ؟
بله، به جهت استفاده شما از موارد زیر عضویت شما در سایت لوکس بگیر الزامی است :
-خرید ساده تر و سریع تر
-مشاهده سوابق خرید و فعالیت هایتان
ساخت و مشاهده لیست علاقه مندی ها
-قرار گرفتن در جریان فروشهای ویژه و تخفیفات
۳- در تمامی ساعات شبانه روز میتوانم سفارشم را ثبت کنم ؟
بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته میتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید.
۴- چگونه از وضعیت سفارشاتم مطلع گردم ؟
لوکس بگیر با ارسال پیامک ،مرحله به مرحله ی وضعیت سفارش شما را اطلاع رسانی میکند
۵-آیا امکان موجود نبودن سفارشات من هست ؟
بله، وضعیت موجودی سفارشات شما در اولین فرصت بررسی میشود و در صورت موجود نبودن کالا در سریع ترین زمان ممکن لوکس بگیر اقدام به باز پرداخت مبلغ پرداختی شما مینماید.

۶- میتوانم سفارشات را تلفنی ثبت نمایم ؟
بله ، سفارش به صورت تلفنی نیز امکان پذیر میباشد
۷-مبلغ سفارشاتم را چگونه میتوانم پرداخت کنم ؟
در سفارشات انلاین به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان امکان پرداخت از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب وجود دارد
همچنین در سفارشات تلفنی واریز وجه به صورت کارت به کارت به شماره کارت های زیر امکان پذیر است :
۵۸۹۲۱۰۱۰۵۴۰۱۸۱۲۸
به نام :علیرضا لباف- محمد رضا شهیدی
بانک ملی ایران
۸- هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال سفارشات بالا تر از ۱۰ قلم کالا به صورت کاملا رایگان و برای بفیه سفارشات مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان میباشد.

۹- آیا امکان سفارش کالایی که در سایت وجود ندارد هست ؟
بله شما میتوانید با مراجعه به بخش طرح پیشنهادی شما در منوی کاغذ دیواری طرح مورد نظر را با ارائه مشخصات و یا عکس کالا درخواست دهید همکاران ما در بخش فروش در اسرع وقت با شما تماس گرفته و جزئیات را به شما اطلاع خواهند داد.
۱۰- تحویل سفارشات معمولا چند روز طول میکشد ؟
سفارشات شما معمولا بین ۳ تا ۷ روز کاری بعد به دست شما خواهد رسید
۱۱-چگونه میتوانم سفارشات خود را مرجوع کنم ؟
در صورت باز نشدن کارتن سفارشات ،شما میتوانید ظرف مدت ۷ روز کالا را مرجوع نمایید همچنین در صورت باز شدن بسته بندی محصول میتوانید حد اکثر ۱۰ درصد سفارشات خود را در صورت باز نشدن محصول مرجوع نمایید مبلغ مرجوعی حداکثر سه روز پس از رسیدن کالا به شرکت به حساب شما واریز میگردد. لازم به ذکر است محصولاتی که در صفحه مربوط به ان محصول به عدم امکان مرجوعی کالا اشاره شده است امکان مرجوعی را ندارند.
در صورت مرجوع نمودن کالا مبلغ پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.
۱۲-برای ست کردن کاغذ دیواری چه روشی را پیشنهاد میدهید ؟
برای ست کردن کاغذ دیواری مورد نظر سایت لوکس بگیر طرحی را به شما پیشنهاد میدهد همچنین برای کنار هم گذاشتن و ست کردن کاغذ ها میتوانید روی هر محصولی که علاقه دارید روی گزینه افزودن به ست کردن کلید نمایید و در پایین صفحه محصول به ست کردن آن بپردازید.
۱۳- نحوه محاسبه تعداد رول مصرفی چگونه است ؟
میتوانید از صفحه زیر برای محاسبه تعداد رول های مصرفیتان اقدام نمایید
۱۴- چگونه میتوانم سفارشات خود را تلفنی ثبت کنم ؟
برای ثبت سفارشاتتان به صورت تلفنی باید در ابتدا بر روی یک برگه نام طرح، البوم ،کد محصول ،ادرس ،شماره تماس ،نام و نام خوانوادگی خود را نوشته و امضا نمایید سپس به شماره تلگرام سایت ارسال نمایید.پس از ارسال فاکتور ،پرداخت وجه را انجام نمایید و سپس سفارشات شما ارسال میگردد. لازم به ذکر است ثبت سفارش به صورت تلفنی به منزله تایید و قبول شرایط و مققرات سایت می باشد.