البوم هوریزون Horizon

استایل طراحی داخلی به سبک کلاسیک فقط مختص به ثروتمندان نیست. برای ایجاد حس این سبک باید به نور ، مبلمان ، پرده ها ، طرح کاغذ دیواری ها و کفپوش. برای بهتر شدن محیط میتوانید از کف پوش های چوبی استفاده نمایید. البوم هوریزون Horizon هم با طرح بندی های کلاسیک میتواند یکی از انتخواب ها برای دیوار های این نوع محیط ها باشد. ( البوم کاغذ دیواری هوریزون )
در این البوم طرح ها بیشتر در نوع گلدار و کلاسیک یا به اصطلاح داماس میباشد. که میتواند نیاز اتاق خواب ، اباق کار و سالن یک ساختمان را به زیبایی مرتفع سازد.

زیگموند | ZIGMUND

خیلی بعید به نظر میرسد که کسی اطلاعاتی هرچند کم در مورد کاغذ دیواری و برند های موجود در بازار ایران داشته باشد و یا حتی چرخی در بازار کاغذ دیواری زده باشد و نام زیگموند | ZIGMUND برایش نا آشنا باشد. ( البوم کاغذ دیواری هوریزون )
زیگموند | ZIGMUND یکی از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده ی کاغذ دیواری در ایران میباشد. کاغذ های این شرکت در تمامی رنج های قیمتی موجود میباشد و میتواند اکثر مصرف کنندگان را راضی کند.

جنس و نحوه ی نصب

کاغذ های این آلبوم از نوع نانوون (الیافی) میباشد از نظر شست و شو باید بگویم که قابلیت شست و شو را دارد و مشکلی از این نظر برای مصرف کننده به وجود نمیاورد. 

برای نصب این کاغذ بهتر است چسب بر روی دیوار زده شود و سپس کاغذ بر روی دیوار نصب گردد. 

در ضمن این کاغذ در برابر نور خورشید نیز مقاومت کافی در برابر تغییر رنگ را از خود نشان میدهد و با تابش نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمیدهد.

 

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

لوکس بگیر

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments