البوم کاغذ دیواری اسکای sky

البوم کاغذ دیواری اسکای sky البومی با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب می باشد. تنوع و البته کمی نو اوری در طرح ها به چشم میخورد که باعث شده این البوم از البوم های هم رده این البوم کمی فاصله بگیرد.

طرح های اسلیمی ، گلدار و کلاسیک در این البوم جای داده شده اند در مورد کیفیت ای البوم باید بگویم که در جای مناسبی قرار دارد ضخامت لایه pvc مناسب می باشد و باعث مقاومت کاغذ به رطوبت شده است همچنین طرح ها به خوبی در کنار یکدیگر قرار میگیرند و سطحی کاملا یکدست و بدون خطوط نصب را ایجاد میکنند.

اگر به زیبایی و رنگ علاقه دارید و هزینه پرداخت برای کاغذ های گران قیمت را ندارید البوم اسکای انتخوابی مناست برای شما میباشد. 

این البوم نیز همانند ۹۰ درصد کاغذ های دیگر موجود در ایران ساخت کشور چین است ولی بالحق کیفیت مناسبی دارد و نگرانی از بابت این موضوع نخواهید داشت .

جنس و شیوه نصب

جنس کاغذ های البوم اسکای از نوع ونیل می باشد. کاغذ ها در ابعاد ۵۳ سانتی متر در ۱۰ متر مربع به بازار عرضه شده اند که کمترین میزان دور ریز را با توجه به معماری ایران دارد.

نصب این کاغذ نیز چالش خاصی را به دنبال نخواهد داشت و مطمعنا نصاب به خوبی از پس ان بر خواهد آمد. و نگرانی از بابت مشخص بودن خطوط بین کاغذ ها نخواهید داشت.

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments