البوم کاغذ دیواری پاریس PARIS

البوم کاغذ دیواری پاریس PARIS نیز مانند البوم کیسر البومی با قیمت مناسب و کبفیت خوب میباشد البته کمی در سبک طرح ها تفاوت دیده میشود . ( البوم پاریس )

البوم پاریس البومی متنوع برای اکثر سبک ها میباشد . که البته میتوان گفت که غالب طرح ها طرح هایی کلاسیک میباشند . قیمت مناسب ، کیفیت خوب و طرح هایی زیبا و متنوع باعث شده تا البوم پاریس یکی از مشتری پسند ترین طرح های کاغذ دیواری موجود در بازار ایران باشد. 

ترکیب بندی رنگ طرح ها برای ست کردن انها با یکدیگر و زیباتر کردن محیط در این البوم به روش خلاقانه ای انجام شده است .

تقریبا برای هر طرح دو و یا سه طرح با رنگ بندی متنوع وجود دارد که فضا را از یکنواختی در می اورد و زیبایی خاصی به محیط میبخشد . همچنین دیگر مزیت انتخاب رنگ های متنوع باعث میشود طرح اصلی نمای بیشتری داشته باشد و توجه بیشتری را به خود جلب کند.

جنس و نحوه نصب

جنس کاغذ های البوم پاریس از نوع ونیل بوده و همانطور که قبلا هم توضیح داده شد این کاغذ ها از دو لایه تشکیل شده است . لایه زیرین که کاغذی می باشد و لایه ای از جنس PVC که بر روی قرار دارد. و باعث میشود خیال مصرف کننده بابت مقاومت ان در برابر رطوبت راحت باشد. 

در مورد نحوه نصب نیز نگرانی خاصی را برای نصابان ایجاد نمیکند . کاغذی خوش نصب و که پس از نصب کمترین اثری از خطوط و درز های ما بین کاغذ دیواری ها باقی نمیگذارد.

 

 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments