درخواست طرح کاغذ دیواری
∗ 
اگر طرح دلخواه خود را در مکانی دیده اید و شیفته ی آن شده اید میتوانید با ارسال عکس آن و یا نام آلبوم آن طرح را، با بهترین قیمت و کیفیت از قسمت 
درخواست طرح کاغذ دیواری سایت لوکس بگیر از ما بخواهید .
مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب “لوکس بگیر”

شاید بارها برای همه ی ما اتفاق افتاده باشد که طرحی را در فیلیم، سریال و یا حتی مکانی دیده ایم و شیفته ی آن شده ایم . و یا طرحی را در مکانی دیده ایم و قیمتی بالاتر از انتظار ما را داشته است .  پیدا کردن طرح دلخواه میان هزاران هزار طرح کاغذ دیواری موجود در بازار و اطلاع از قیمت منصفانه آن کاری بسیار دشوار و زمان بر و حتی گاها امکان ناپذیر است. 
از آنجا که هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان و رفع دغدغه های آنان میباشد با طراحی بخش درخواست طرح کاغذ دیواری سعی کردیم تا کمک کوچکی به حل این دغدغه مصرف کنندگان باشیم.

همچنین شما میتوانید از ویژگی فوق العاده ست کردن طرح ها که در سایت گذاشته شده استفاده کنید تا بهترین ترکیب طرح ها را برای دکوراسیون خود انتخواب نمایید.
کاغذ دیواری بر اساس تعداد رول به فروش میرسد برای آنکه به راحتی بتوانبد متراژهر دیوار خود را به تعداد رول مناسب و بهینه به طوری که کمترین دور ریز را داشته باشید تبدیل نمایید میتواتید از قسمت محاسبه تعداد رول مصرفی استفاده کنید.
لوکس بگیر