ارکو بالنو Arco baleno

ارکو بالنو Arco baleno محصول سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ کشور آلمان دارای گواهینامه های iso 14001 و Œ است .
پر واضح است که آلبومی با این مشخصات دارای کیفیتی بالا خواهد بود . arco baleno کلمه ای لهستانی به معنی توپ نهنگ میباشد.  تقریبا هر نوع طرحی را میتوان در این آلبوم پیدا کرد. از طرح های کلاسیک(داماس) گرفته تا طرح های گلدار، آبرنگی و حتی اسلیمی و اسپرت. شاید اگر طرح ها کمی در یک دسته بندی قرار میگرفت به طور ویژه ری میتوانست نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

با این حال باز هم نمیتوان از زیبایی بی عیب و نقص طرح ها چشم پوشی کرد. 

 

زیگموند | ZIGMUND

خیلی بعید به نظر میرسد که کسی اطلاعاتی هرچند کم در مورد کاغذ دیواری و برند های موجود در بازار ایران داشته باشد و یا حتی چرخی در بازار کاغذ دیواری زده باشد و نام زیگموند | ZIGMUND برایش نا آشنا باشد.
زیگموند | ZIGMUND یکی از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده ی کاغذ دیواری در ایران میباشد. کاغذ های این شرکت در تمامی رنج های قیمتی موجود میباشد و میتواند اکثر مصرف کنندگان را راضی کند.

 

جنس و نحوه ی نصب

کاغذ های این آلبوم از نوع نانوون (الیافی) میباشد از نظر شست و شو باید بگویم که قابلیت شست و شو را دارد و مشکلی از این نظر برای مصرف کننده به وجود نمیاورد. 

برای نصب این کاغذ بهتر است چسب بر روی دیوار زده شود و سپس کاغذ بر روی دیوار نصب گردد. 

در ضمن این کاغذ در برابر نور خورشید نیز مقاومت کافی در برابر تغییر رنگ را از خود نشان میدهد و با تابش نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمیدهد.

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments