البوم کاغذ دیواری بازلیو Bazzelio

ایتالیا ; کشوری معروف به طرح ها و معماری های بی نظیر. اصالت،  زیبایی و از همه مهمتر کیفیت بالا از ویژگی های محصولات ایتالیایی در تمامی نقاط دنیا است. البوم کاغذ دیواری بازلیو Bazzelio  نیز این ویژگی ها را دارد. 
طرح هایی راه دار ، کلاسیک ، حروف و حتی گلدار کلکسیون کاملی از طرح هایی است که درون ایت البوم کاغذ دیواری وجود دارند. تنوع طرح ها باعث شده تا این البوم به تنهایی بتواند نیاز اکثر کاربری ها را مرتفع سازد . حال انکه همین ویژگی شاید نقطه ضعف اینن البوم نیز باشد چرا که تنوع طرح ها در هر سبک طرحی زیاد نیست و اگر به دنبال طرحی خاص باشید انتخواب های زیادی پیش رو ندارید.

 

برند

البوم بازلیو bazzelio از برند VALARIAN میباشد. کاغذ دیواری های این البوم ساخت کشور ایتالیا هستند.

کیفیت و شیوه ی نصب

جنس کاغذ دیواری های البوم بازلیو BAZZELIO از نوع ونیل بوده و یکی از سنگین ترین کاغذ های موجود در بازا ایران میباشد. شاید با شنیدن این مسئله نگرانی هایی از بابت نحوه ی نصب و خطوط بین کاغذ دیواری برای شما به وجود امده باشد . اما نگرانی شما بی مورد است در صورتی که این کاغذ دیواری توسط نصاب حرفه ای نصب گردد هیچ گونه خطی نمایش داده نخواهد شد . 

برای نصب این کاغذ دیواری باید از چسب های با کبفبت استفاده شود همچنین زدن پرایمر بر روی دیوار قبل از نصب نیز توصیه میشود. همچنین لازم است پشت کاغذ دیواری چست خورده و مدت ۵ الی ۶ دقبقه منتظر ماند تا کاغذ به خوبی خیس بخورد و سپس نصب شود.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments