البوم کاغذ دیواری لیلیوم LILIUM

البوم کاغذ دیواری لیلیوم LILIUM جزو البوم های کاغذ دیواری با طذح های ابرنگی و شاد مناسب برای اباق خواب ها و اتاق کودک و نوجوان میباشد . طرح ها شاد و سعی شده تا از چندین رنگ شاد در انها استفاده شود. 

طرح های راه دار و ساده نیز به تناسب طرح ها به صورت زیبایی طراحی شده اند که تناسب خوبی نیز با دیگر طرح ها دارند.

وارد کننده سعی کرده بهترین طرح ها را با قیمتی اقتصادی وارد بازار ایران کند که برای مصرف کننده اقتصادی باشد و در عین حال دست کمی از کاغذ دیواری های لوکس موجود در بازار نداشته باشد .

جنس و نحوه نصب

جنس کاغذ های البوم لیلیوم از نوع ونیل بوده و همانطور که قبلا هم توضیح داده شد این کاغذ ها از دو لایه تشکیل شده است . لایه زیرین که کاغذی می باشد و لایه ای از جنس PVC که بر روی قرار دارد. و باعث میشود خیال مصرف کننده بابت مقاومت ان در برابر رطوبت راحت باشد. 

در مورد نحوه نصب نیز نگرانی خاصی را برای نصابان ایجاد نمیکند . کاغذی خوش نصب و که پس از نصب کمترین اثری از خطوط و درز های ما بین کاغذ دیواری ها باقی نمیگذارد.

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست