پارکت لمینت دیمویا DIMODA

برای ایجاد محیط های گرم تر، زیباتر و کلاسیک و یا حتی مدرن تر مطمعنا یکی از انتخواب های شما پارکت ، لمینت و یا کفپوش می باشد. 
تفاوت های این سه نوع پوشش کف را در بخشی به این نام در سایت میتوانید مطالعه کنید که الان قصد توضیحی اضافه در این باره را نداریم. 
لمینت دیمودا یکی از برند های معروف در زمینه پارکت لمینت در بازار ایران است. این محصول ساخت کشور چین و دارای گواهینامه کنترل کیفی و تحت لیسانس از کشور آلمان است که کیفیت خوب این لمینت را تضمین میکند.
این لمینت در نوع های مختلف و سری های S,L,K,V و P به بازار عرضه شده اند. توضیحات کمی در مورد هر کدام سعی شده اند برای شما ارائه شوند. 

  • سری S :  این نمونه با استاندارد خش پذیری AC4  ، مقاومت در برابر مایعات و سوختگی و ضخامت ۸mm میباشد
  • سری L :  مشخصات این سری نیز همانند سری S میباشد با این تفاوت که طرح ها کمی فانتزی تر و ضخامت ۸mm میباشند.
  • سری V :  این نمونه با استاندارد خش پذیری AC4  ، مقاومت در برابر مایعات و سوختگی و ضخامت ۸mm نوع کلیک V میباشد. 
  • سری K :  این نمونه با استاندارد خش پذیری AC4  ، مقاومت در برابر مایعات و سوختگی و ضخامت ۱۲mm باشد.
  • سری P :  این نمونه با ضخامت ۶mm میباشد ویژگی مخصوص این لمینت ضد آب بودن آن می باشد که آن را از سایر رقبا متمایز میکند.

 

از دیگر ویژگی های این پارکت لمینت دارا بودن فوم سایلنت با کیفیت به پشت محصول بوده که مصرف کننده را از هزینه اضافه برای خرید فوم بی نیاز میکند. این ویژگی باعت نصب اسان تر لمینت ها و سرعت بخشیدن به نصب نیز میشود.

کلام آخرو جمع بندی

در کل دیمودا لمینتی با کیفیت و استاندارد های بالا برای مصارف تجاری اداری و مسکونی است که به خوبی نیاز های مصرف کننده را مرتفع می سازد .