البوم کاغذ دیواری بارلی BARLI

برند اوبو دیزاین یکی از برند های معروف و معتبر عرصه واردات کاغذ دبواری و محصولات ساختمانی می باشد که اکثر فعالین این عرصه نام این برند معتبر را با البوم های کاغذ دیواری با کیفیت و البته با قیمت هایی متوسط و گران قیمت به خاطر می آورند. ولی البوم کاغذ دیواری بارلی BARLI یکی از البوم های این شرکت می باشد که با قیمتی رقابتی و البته با همان کیفیتی که از شرکت اوبو دیزاین انتظار میرود روانه بازار شده است.البوم بارلی

طرح ها و رنگ بندی ها کمی خاص تر از البوم های هم رده این البوم موجود در بازار میباشد که این نکته خود باعث برتری این البوم نسبت به رقبا شده است.

جنس و شیوه نصب

نصب این کاغذ نیز چالش خاصی را به دنبال نخواهد داشت و مطمعنا نصاب به خوبی از پس ان بر خواهد آمد. و نگرانی از بابت مشخص بودن خطوط بین کاغذ ها نخواهید داشت.البوم بارلی

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین رای ها
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
2 ماه متن گذشته

قیمت چنده؟