البوم کاغذ دیواری انزو enzo

در سبک معماری مدرن با استفاده از زوایا و اشکال هندسی سعی شده تا محیطی دلپذیر تر و با روحیه ای بالاتر را شکل دهد. البوم کاغذ دیواری انزو enzo نیز از همین سبک خاص برای طراحی کاغذ دیواری ها استفاده کرده است.

البومی با کاغذ هایی الیافی ( نانوون ) که با طراحی مدرن کاملا تطابق پیدا کرده است. رنگ بندی ها در این البوم اکثرا به رنگ های کرم طوسی و طلایی محدود میشود و این شاید نقطه ضعفی برای دوست داران رنگ های شاد باشد.

طرح ها در این البوم به گونه ای طراحی شده اند که نیاز اکثر کاربری ها را مرتفع میسازد چه برای سالنی با چیدمان کلاسیک باشد چه برای اتاق خوابی اسپرت و یا دفتر کاری شیک مطمعنا با انتخواب این کاغذ دیواری هر بار که چشمتان به دیوار بخورد خود را برای این انتخواب خود تحسین میکنید.( البوم انزو )

برند و شرکت وارد کننده

خیلی بعید به نظر میرسد که کسی اطلاعاتی هرچند کم در مورد کاغذ دیواری و برند های موجود در بازار ایران داشته باشد و یا حتی چرخی در بازار کاغذ دیواری زده باشد و نام زیگموند | ZIGMUND برایش نا آشنا باشد.
زیگموند | ZIGMUND یکی از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده ی کاغذ دیواری در ایران میباشد. کاغذ های این شرکت در تمامی رنج های قیمتی موجود میباشد و میتواند اکثر مصرف کنندگان را راضی کند.( البوم انزو )

 

 

جنس و نحوه ی نصب

کاغذ های این آلبوم از نوع نانوون (الیافی) میباشد از نظر شست و شو باید بگویم که قابلیت شست و شو را دارد و مشکلی از این نظر برای مصرف کننده به وجود نمیاورد. 

برای نصب این کاغذ بهتر است چسب بر روی دیوار زده شود و سپس کاغذ بر روی دیوار نصب گردد. 

در ضمن این کاغذ در برابر نور خورشید نیز مقاومت کافی در برابر تغییر رنگ را از خود نشان میدهد و با تابش نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمیدهد.

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.