البوم کاغذ دیواری کیسر KAISER

برای توصیف البوم کاغذ دیواری کیسر KAISER گفتن سه چیز کفایت میکند البومی با قیمت مناسب ، کاغذ هایی با کیفیت خوب و طرح هایی که قالب بازار هستند و جزو پر فروش ترین طرح های کاغذ دیواری محسوب میشوند.

راستش را بخواهید ضرت المثل هر چقدر پول بدهی اش میخوری در مورد البوم کیسر صادق نیست چرا که بدون اغراق کیفیت کاغذ بسیار بالا تر از قیمت ان است. البته اگر به دنبال طرحی خاص هستید شاید البوم کیسر نتواند نظر شما را جلب کند ولی این بدین معنی نیست که طرح ها در این البوم زیبا نیستند بلکه خاص نیستند.

طرح ها در انواع و سبک های مختلفی در این البوم جای گرفته اند. طرح های گلدار ، اسلیمی ، کلاسیک ، اسپرت و حتی ساده و راه دار که میتوانید با کنی خلاقیت و ترکیت این طرح ها زیبایی و جلوه ان را دو چندان نیز بکنید.

 

جنس و نحوه نصب

جنس کاغذ های این البوم از نوع ونیل بوده و همان طور که مشخص است این نوع ککاغذ ها از ۲ لایه کاغذی و PVC تشکیل شده اند که لایه PVC باعث مقاوم کردن کاغذ در برابر رطوبت میشود. بابر این خیال مصرف کننده را از بابت شستشو راحت میکند.

از بابت نصب هم باید بگویم که خیالتان راحت باشد. چرا که  یکی از خوش نصب ترین کاغذ های موجود در بازار ایران است و نصاب را اصلا به دردسر نخواهد انداخت.

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

 

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments