البوم کاغذ دیواری جونیور junior

شاید البوم های کاغذ دیواری کودک و نوجوان موجود در بازار تنوع زیادی نداشته باشند وبه سختی میتوانید طرح های مورد علاقه یتان را پیدا کنید. ولی پیشنهاد میکنم حتما سری به البوم کاغذ دیواری جونیور junior بزنید. مطمعنا طرح هایی اسپرت و زیبا که برای نوجوانان و کودکان مناست اند را خواهید یافت.
رنگبندی ها در کاغذ دیواری های کودک و نوجوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاغذ دیواری اتاق کودک و نوجوان باید به گونه ای باشد که کودکان را به همان دنیای فانتزی و کودکانه که در تصوراتشان است ببرد. مطمعنا رنگبندی های شاد و زنده موجود در این البوم این حس را به فرزندان شما القا خواهد کرد.
اگر زیاد به طرح های عروسکی برای اتاق فرزندانتان علاقه ندارید البوم جونیور junior میتواند یکی از انتخواب های شما باشد . 
طرح ها در این البوم بیشتر با رنگ هایی شاد جلوه ی کودکانه را نشان میدهند تا طرح هایی با شخصیت های معروف کارتونی…

برای مشاهده طرح های البوم روی عکس بالا کلیک کنید

زیگموند | ZIGMUND

خیلی بعید به نظر میرسد که کسی اطلاعاتی هرچند کم در مورد کاغذ دیواری و برند های موجود در بازار ایران داشته باشد و یا حتی چرخی در بازار کاغذ دیواری زده باشد و نام زیگموند | ZIGMUND برایش نا آشنا باشد.
زیگموند | ZIGMUND یکی از شناخته ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده ی کاغذ دیواری در ایران میباشد. کاغذ های این شرکت در تمامی رنج های قیمتی موجود میباشد و میتواند اکثر مصرف کنندگان را راضی کند.

جنس و نحوه ی نصب

کاغذ های این آلبوم از نوع ونیل میباشد که خیال مصرف کننده را کمی راحت تر میکند از نظر شست و شو باید بگویم که قابلیت شست و شو را دارد و مشکلی از این نظر برای مصرف کننده به وجود نمیاورد. 

برای نصب این کاغذ بهتر است چسب پشت کاغذ زده شود و کمی صبر شود تا کاغذ خیس بخورد. 

در ضمن این کاغذ در برابر نور خورشید نیز مقاومت کافی در برابر تغییر رنگ را از خود نشان میدهد و با تابش نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمیدهد.

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

↓↓↓↓↓↓↓↓  لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین صفحه با دیگر مشتریان به اشتراک بگذارید. ↓↓↓↓↓↓↓↓

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments