البوم کاغذ دیواری ملودیوس MELODIOUS 

باز هم البومی با کاغذ های نانوون ساخت کشور های اروپایی و طرح هایی با سبک خاص خود. البوم کاغذ دیواری ملودیوس MELODIOUS

البوم ملودیوس طرح های کلاسیک و گلدار را به نحو زیبایی و ظرافت خاص خود ترکیت کرده است که به باعث میشود محیط در عین حال که سبک رسمی و کلاسیک خود را دارد کمی حس زندگی را در محیط به وجود اورد و باعث ایجاد حس شادی و نشاط شود.

طرح هایی هم برای استفاده در محیط های غیر رسمی در البوم ملودیوس گنجانده شده اند. طرح های گلدار ، ساده ، راه دار و پتینه ای که در این طرح ها هم حس اصالت موج میزند. 

TWENTY 2

برند معتبر اروپایی که یکی از با کیفیت ترین کاغذ دیواری های دنیا را میسازد . اکثر کاغذ دیواری های ساخت این سرکت از جمله البوم کاغذ دیواری ملودیوس MELODIOUS از جنس کاغذ های نانوون ( الیافی ) میباشد. 

 

جنس و نحوه ی نصب

کاغذ های این آلبوم از نوع نانوون (الیافی) میباشد از نظر شست و شو باید بگویم که قابلیت شست و شو را دارد و مشکلی از این نظر برای مصرف کننده به وجود نمیاورد. 

برای نصب این کاغذ بهتر است چسب بر روی دیوار زده شود و سپس کاغذ بر روی دیوار نصب گردد. 

در ضمن این کاغذ در برابر نور خورشید نیز مقاومت کافی در برابر تغییر رنگ را از خود نشان میدهد و با تابش نور خورشید رنگ و زیبایی خود را از دست نمیدهد.

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر 

با ما مقایسه کنید ، بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را انتظار داشته باشد . هدف ما .رضایت مندی شماست در صورت وجود هر گونه سوال و یا مشکل با کارشناسان ما بماس بگیرید و یا از طریق بخش تماس با ما برای ما ایمیلی بفرستید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از بخش ست کردن کاغذ دیواری و محاسبه تعداد رول مصرفی دغدغه های خود را در این ضمینه بر طرف نمایید .
هدف سایت لوکس بگیر کمک به مصرف کنندگان برای خرید هرچه بهتر، زیبا تر ، و مقرون به صرفه تر می باشد. از همین رو شعار ما مقایسه، کیفیت، قیمت مناسب میباشد.

لوکس بگیر 
مقایسه، کیفیت ، قیمت مناسب  و خرید آسان هدف ماست

0 0 vote
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments